2013. augusztus 11., vasárnap

Tisztára TV-Shop

Gondolom, mindenki ismeri a csempe-és kádlepedéket. Ez egy alattomos szürke réteg, ami lassan, sunyi módon kúszik fel a csempére és a kád falára. Szappanból, vízkőből, koszból, és ki tudja, még miből áll össze.
Sokáig nem volt vele gondom. Nem is emlékszem, mikor vette át az uralmat a kád felett a lepedék. A csempével nem volt nehéz, arról gyakorlatilag bármivel le tudtam pucolni, és mondom, sokáig a kádról is lejött. Nem tudom mikor történt, és azt sem tudom mi okozta. Talán megváltozott a lepedék összetétele? Vagy a víz keménysége?  Egy ideje feltűnt, hogy gusztustalanul lepedékes lett a kád.

Én mindent rákentem, állni hagytam, dörzsöltem, áztattam, de a lepedék maradt. Komolyan mondom, én voltam a fáradt, kócos, izzadt és rosszkedvű háziasszony a tévéshopból, aki csak súrol és vikszol, de nem megy vele semmire. Volt Florasept, Domestos, teszkós domestos utánzat, citrom, citromsav, vízkőoldó. Ha azt mondta volna valaki, hogy ha belepisilek, attól lejön, hát...

Már utáltam, ha valaki nálunk aludt és megfürdött. Én szégyelltem ezt a kádat!
Ez egy elég öreg kád, mi pedig dolgozó emberek vagyunk. Ráadásul a mosógép is oda ürítkezik, szóval értem én, hogy kerül oda a kosz. De miért nem jön le?

Ma van a napja, hogy megvilágosodtam. Hogy az Ágnestől kapott, mostanában favorit kifejezéssel éljek: Feltaláltam a csőben a lyukat! Évek óta tartunk itthon mosószódát. Mosunk vele. Na de ma! Egy életem, egy halálom, én rákentem a kádra. És láss csodát, a lepedék lejött. Semmi csinnadratta, tűzijáték, csak lemállott. Őszinte leszek, mire a kádhoz értem, szintén kócos, fáradt és izzadt lettem, merthogy balról jobbra, fentről lefelé takarítok. És mulitorgazmusom sem lett a lepedék eltűnte felett érzett örömömben, mint a reklámokban. Viszont marha büszke vagyok magamra! Ilyen csilli-villi, tökély fehér kádat tényleg csak az OBI-ban, meg a tévéshopban láttok :)
A jelen helyzet egyébként, hogy a kád ragyog, a fürdő majdnem kész, én viszont kóválygok a kimart kezeimtől, meg a keletkezett gázoktól, és dögfáradt vagyok... de megérte!

2 megjegyzés:

  1. Én attól veszek meg, hogy a zuhany csöve állandóan hozzáverődik a kád oldalához, és baromi nehezen jön le az a kosz, amit a fém csinál. Akkor kipróbálom a mosószódás dolgot, csak ezek szerint jól teszem, ha gumikesztyűt húzok, és kinyitok minden ablakot... :)

    Ügyes vagy, köszi, hogy ezt a lyukat Te találtad fel a csőben! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem használ :D A gumikesztyű valóban kell, bár az én kezemnek késő bánat. A gázok attól keletkeztek, hogy kipróbáltam a "Sidol" nevű, marhabüdös és egészségtelen csapfényező löttyöt. A csap fényes lett, de jobban szerettem a szidolozást. míg csak egy kifejezés volt. Mert én komolyan úgy voltam vele, hogy az csak egy szó arra, hogy ha fényezünk valakit. Néha kicsit lassan áll össze a kép... :)

      Törlés